Program koncertu:
Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Fantazja g-moll BWV 542/1
Dietrich Buxtehude (1637-1707)
Passacaglia in d BuxWV 161
César Franck (1822-1890)
Preludium, fuga i wariacja h-moll op. 18
Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Preludium i fuga e-moll BWV 548
Karol Szymanowski (1882-1937)
Toccata b-moll (transkrypcja A. Wightman)
Franz Liszt (1811-1866)
Preludium i fuga nt. B-A-C-H
Arkadiusz Bialic jest absolwentem Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (dyplom z wyróżnieniem, 2000), Hochschule für Musik we Freiburgu (Künstleriesche Ausbildung, 2001) oraz Hochschule für Musik und Darstellende Kunst we Frankfurcie (Konzertexamen-Orgel, 2003). Studiował pod kierunkiem światowej sławy pedagogów: Józefa Serafina, Zsigmonda Száthmary oraz Daniela Rotha. W czasie studiów uczestniczył także w licznych kursach mistrzowskich w zakresie wykonawstwa historycznego oraz muzyki współczesnej. Był stypendystą niemieckich fundacji: Deutscher Akademischer Austauschdienst (DAAD) oraz Alfred-Toepfer Stifftung oraz Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego RP. Jest także laureatem krajowych i międzynarodowych konkursów organowych m.in.: III Nagrody na Schweizer Orgelwettbewerb w 1998 roku, II Nagrody na Międzynarodowym Konkursie Organowym im. Jana Pieterszoona Sweelincka w Gdańsku oraz II. nagrody Grand Prix de Chartres w kategorii interpretacji, co otworzyło przed nim drogę do międzynarodowej kariery solowej. Arkadiusz Bialic występował na wielu europejskich festiwalach organowych w repertuarze solowym i kameralnym. Koncertował także z towarzyszeniem renomowanych orkiestr takich jak m.in. Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Narodowej w Warszawie, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach (NOSPR), Orkiestra Filharmonii Krakowskiej, Łódzkiej, Ostrawskiej, Warmińsko-Mazurskiej oraz Orkiestra Akademii Beethovenowskiej (OAB), grając pod batutą wybitnych dyrygentów takich jak Antoni Wit, Jerzy Maksymiuk, Krzysztof Urbański czy Massimiliano Caldi. W swoim dorobku ma szereg prawykonań utworów współczesnych, wśród których szczególne miejsce zajmuje Wziemięwzięcie na orkiestrę symfoniczną i organy Wojciecha Widłaka, które zostało wydane na płycie CD w wydawnictwie Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. Obok nagrań archiwalnych dla polskiego i słowackiego radia zrealizował nagrania dla wytwórni DUX i ARS SONORA, w tym nominowane do nagrody Fryderyk oratorium Quo Vadis op. 30 Feliksa Nowowiejskiego (DUX, 2017) oraz pierwsze polskie nagranie 9. Medytacji Symfonicznych La Nativité de Seigneur Oliviera Messiaena (DUX, 2019). Jako pedagog Arkadiusz Bialic jest profesorem Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego
w Krakowie oraz adiunktem na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina. Od 2014 jest prezesem Fundacji Ars Organi im. Bronisława Rutkowskiego.